Sondag 07 Januarie 2018

Kommoditeit opsie handel zerodha


Ons beplan om volgende week te wees. Ons sal MCX-opsies op ons handelsplatforms toets. Kom meer te wete oor Goud-opsies op Varsity. NSE, ons glo dat dit verstandig sal wees om alle moontlike scenario's te monitor wat mag voorkom as u hierdie opsies verhandel voordat u gaan woon. MCX het goudopsieskontrakte ingestel wat vandag begin 17 Oktober 2017. Gebruik hierdie hulpmiddel om opsie-opsies vir opstelopsies te help, bestudeer die uitbetalingsgrafiek en proft-opsies by Zerodha. Zerodha SPAN sakrekenaar om die presiese marges te ken wat benodig word. Lange oproepe en kort sessies sal ideaal jou wins maak wanneer die mark styg, maar dit is heeltemal anders as wat jy geld verdien en soortgelyk aan lang sessies en kort oproepe. Maar nadat ek jou afgeleide modules weer en weer gelees het, het ek baie kortliks jou kort OTM-oproepopsies geleer. Byvoorbeeld, Nifty 7500CE het sowat 200 in die oggend verhandel.


Soortgelyk aan hoe jy 'n koop geplaas het, plaas net 'n verkoopsbevel teen enige prys. SO, ten einde voordeel te trek uit die metode om die marge te verminder, wat moet ek eers doen. Vir die neem van 3 sulke posisies sal u 45k in u rekening benodig. Rs 5000 in premie, die maksimum wat jy kan verloor is Rs 5000. IT vir die afgelope 25 jaar en gee my nie sulke goed nie. Pi, vlieër, handel en nes, nie een van hulle werk nie en na verskeie kommunikasie met jou span het hulle aanvaar dat vlieër nie werk nie. Of opsiemetode geskep kan word op die dag voor verstryking of selfs op die dag van verstryking. Soos dit gaan, bly die oorblywende 60k besig om te verminder? Wanneer u oproepe koop, is winste onbeperk, maar die risiko is beperk tot die premie wat u betaal.


Laat ek verduidelik, as u Nifty 8500 putjies teen Rs 100 koop, sê Aug 1, kan u dit onmiddellik, die volgende dag of enige dag tot die vervaldag van die kontrak verkoop. As nifty by 8450 sluit, word 8500 puts uitgeoefen en kry jy Rs 50 vir daardie put. Gee my asseblief aan wanneer opsies metode geskep en verhandel kan word in die huidige maand. Dankie by voorbaat en goeie werk met Pi. SPAN sakrekenaar waar jy jou handel kan noem en dit sal outomaties die NSE-gestelde margevereistes laat weet. Jy kan kort sit, wanneer die mark opkom, stel die waardes af, en dus as jy kort is, kan jy wins maak. Nou, wanneer sulke dinge gebeur, wie is verantwoordelik vir al die verlies aan geld wat aan kliënte voorkom? Sodra opsie metode geskep is, is dit moontlik om die metode te vier wanneer ons teiken bereik is. Minister van Finansies het in Februarie in die begroting aangekondig dat MCX kommoditeitsopsies van stapel gestuur sal word en ek is seker dat julle nie soos gewoonlik gereed is nie. Om wins te hê, sal ek dan bel of opsie koop?


Die volgende oggend hoeveel sal ek in my beursie hê? As jy opsies koop, gebruik jy eerder NRML omdat daar geen bykomende marge is wat jy kry deur MIS te gebruik nie. Sit 'n nuwe kontrak of excersicing beteken dat ek dit gekoop het en dit ook verkoop het. Om 'n toekomstige posisie te behou, sal u NSE-gestelde marges benodig wat tot R5 000 sal bydra, gebaseer op die toekomstige kontrak wat u verhandel. In opsies kan 'n handelaar met selfs R 100 in sy rekening 'n opsie van 'n opsieposisie wees. Opsie skrywers mag nie noodwendig die bate besit nie, maar hulle neem steeds die verpligting om die bate te lewer indien die voorwaardes nagekom word waarvoor hulle 'n klein premie van die koper van die opsie ontvang. Nuwe Zerodha rekeninghouer. As dit hierbo sluit, word dit waardeloos verval. Marge benodig vir die skryf van 12200put per lot is Rs 22581.


Teken in op ZT en maak seker jy begin plus terwyl jy inteken. Nifty 7300 CE op 75 gister en verkoop dit vandag op 82, maar in my admin pos is dit gewys Koop gemiddelde prys as 82. Wat tegnologie betref, het ek daardie innovasie in zerodha gesien en baie aantrekliker as die nul makelaarsuksesformule. PUT waarde afgeneem So ek het besluit om te verkoop en verkoop teen Rs 29. Posisies soos bogenoemde sal marge voordele hê, aangesien dit gedeeltelik verskans is. Kontroleer asseblief voordat u reageer. Opsies metode is 'n instrument wat ons op Zerodha Trader ingestel het, wat u voorstel en opsies strategieë help bou. Weereens dankie vir die tyd om te antwoord. Help my asseblief met hierdie basiese dinge wat ek hoop ek sal dit betyds op hierdie platform leer. Nifty sluit onder 8500 jou sitplek word outomaties uitgeoefen. Ook, is daar iemand in Zerodha customercare aan wie ek hieroor kan praat? Maar daar is dae waarop die mark kan styg, maar oproepe premie kan jou geld verloor as die geïmpliseerde wisselvalligheid daal, byvoorbeeld vandag, hoewel die mark op is, is premiepryse af. Hierdie marge gaan af vir 'n metode wat in die bostaande foto genoem word, omdat die verskillende opsieposisies mekaar teenwerk.


Wat moet ek doen as ek dit 'n ander dag wil koop en verkoop? SPAN sakrekenaar deur die handel te simuleer. Begin by die termynmodule. En ek weet die oproep is so lank en sit is soos 'n kort posisie. Ja, jy kan maar die opsie en verkoop die volgende sekonde self of enige tyd voor die vervaldatum van daardie kontrak. PM hulle bel en vra my om die Pi op te dateer. Koop oproepe, as die mark styg, sal premie ideaal opgaan en jy kan wins maak. En nog een ding kan sê Nifty 7500CE handel teen 200 dan watter marge ek nodig het om 'n lang posisie te hê? Verkoop eers en koop dan terug, jy het die kans om onbeperkte geld te verloor en dus wisselkoerse wat soortgelyk is aan hoe hulle in termynkontrakte sluit. Vir Futures kan u tot en met vervaldatum verkoop en hou deur die marge te betaal vir die hou van daardie kort posisie.


Die sakrekenaar toon egter 'n plat lading van Rs. Hulle kan dus net op verloop van die dag uitgeoefen word. Kortverkoop en opsie skryfwerk is beslis baie anders as mekaar. Jy en jou span glo daar nooit in nie. Net so, wanneer dit by handel kom, is opsies ver. Adviseer jou om deur Varsity te gaan. Toekoms was meer gewild onder die twee tot die mark ineenstorting in 2008, waarna die gewildheid van opsies geweldig toegeneem het, veel meer as termynkontrakte vandag. My aanvanklike betaling in bedrag: Rs. Sodra opsie metode geskep is op die dag van verstryking moet ons die metode vierkantig of sal dit outomaties uitgeoefen word. Phew, jy begin by die baie basiese. As u 'n opsie uitoefen, vind die nedersetting plaas oor drie werksdae, net asof u aandele op 'n beurs gekoop of verkoop het.


Dit is nie in die Indiese konteks nie. Byvoorbeeld, ek het 1 lakhroepie in my beursie. Weer op daardie dag het premie tot 80 gekom en ek koop en verlaat. Soos altyd wil jy met jou makelaarsfirma kontroleer om te verseker dat jy hul beleid verstaan. Roep en sit met November verstryk. Opsiesmetode-instrument, wat gebaseer is op jou siening, dui jou op verskeie opsiehandelstrategieë en hul afleweringsgrafieke. 8 Desember CE opsie, maar in marge sakrekenaar is die simbool nie beskikbaar om die vereiste marge te bereken nie, maar slegs maandelikse kontrakte beskikbaar. Verduidelik asseblief hoe om op u webplatform te handel. Toekomstige poste het onbeperkte risiko, terwyl die opsie in die aankoop van opsies beperk word tot die premie wat u betaal.


Moet ek eers verkoop en dan die oorblywende bene koop. Nou begin premie om te begin. So my bestelling word uitgevoer en ek het 60k in my beursie. Kom ons veronderstel dit benodig 40k as marge. Put opsie sal kies om nie sy opsie uit te oefen om te verkoop nie. Nou hoeveel geld sal ek in my beursie hê nadat ek uitgegaan het. Besoek hierdie blog om te weet hoe om opsies by markwagte by te voeg. Dit kan verwarring veroorsaak, veral in BANKNIFTY, wat swak en maandeliks verval terwyl NIFTY net maandeliks verval het. Wil net bevestig, As ek 'n verskansingsmetode verhandel waar my maksimum geldverlies vooraf gedefinieer is, en ek wil in die metode tot einde van die maand wees.


MCX kommoditeitsopsies ook wanneer hulle van stapel gestuur word. Hoe word die makelaar bereken vir opsies? In Indië, soos ek gesê het, is alles kontant vereffen. Jou universiteitsmodule het my in die eerste poging NISM VIII Equity Derivative gehelp. As u kort opsies is, is die risiko onbeperk en wins word beperk tot die premie wat u ontvang wanneer u die opsie kortliks verkort. Oké, so die uitoefening van opsies in Indië het geen betekenis nie, aangesien alle kontrakte kontant vereffen word. Moet ek eers die opsies koop en dan verkoop vir die toepassing van die metode. Dit beteken dat hulle slegs op die volwassenheid van die opsie uitgeoefen kan word. Toekomst word gehef op die kontrakwaarde terwyl vir opsies dit op die opsiepremie gehef word.


Word opsiemetode op intradagbasis verhandel. Byvoorbeeld, as u 'n oproep uitgeoefen het en gelyktydig die ekwivalente aandele van voorraad verkoop het, verreken die transaksies mekaar. So as die mark is bullish ek sal koop bel en as die mark is lomp ek sal verkoop sit? Byvoorbeeld, daardie dagpremie eindig op 120 en ek koop dit nie om uit te gaan nie. U het genoem dat ons weeklikse opsieposisies in Pi kan neem. Op die handelsplatform sal u winste vir vandag gebaseer word op die sluitingsprys van die opsies vir gister en nie gebaseer op u koopprys nie. Dit is die rede waarom u 'n verlies aan geld sien en nie winste op die platform vandag nie. Die hoofprobleem is fondse in my rekening, aangesien dit net genoeg is om die blootstelling van 'n bepaalde begin te dek. Gemiddelde prysskiet tot 82. Aangesien die risiko onbeperk is, word 'n marge in jou handelsrekening soortgelyk aan termynkontrakte geblokkeer. Maar ek het dit nie verkoop nie tot nou toe, ek het u marge verklaring ontvang waarin ek verklaar dat ek net Rs het.


Hoe gou kan ek die aandele verkoop nadat ek 'n oproepopsie uitoefen? Jy kan ook na die administrasiestellings skakel, en klik op die vierkantige opsie. Opsies bied jou die vermoë om handelsstrategieë vir verskeie mark scenario's op te stel. Alle opsies op Indië is nou Europees. Belasting sal baie laag wees aangesien belasting op die premie toegepas sal word. In aandele kan dit slegs op 'n intraday basis gedoen word. So om 6000 oproepe van nifty eerste te verkoop en dan terug te koop, sal jy amper 30k benodig vir 'n oornaghandel. Byvoorbeeld, ruolie handel teen Rs. So ek is verward hoe hierbo aangehaalde verklaring korrek is. Ruwe Olie Mini handel teen Rs. Pls stel my Dringende Pls voor.


Deur dit te doen is die kontrakgroottes soortgelyk en daarom hou die arbitrage. Dit vertaal na ongeveer 8500 vate ru-olie wat daagliks verhandel word. Wat sal die boete gehef word op handelaars? Ek het egter af en toe sulke geleenthede gesien wat vir 'n paar minute lank geduur het. Pls pls werk op prys waarskuwings in Zerodha Kite. Aan die ander kant spekuleer die kleinhandelaars meestal op die ruoliepryse. Ru-olie is die mees aktiewe verhandelbare kommoditeit op MCX. Dit stel die margevereiste vir NRML by Rs. Dit is duidelik dat, soos u kan sien uit die foto hierbo, marge onder MIS net Rs is. Ons het Maandag probleme op die NSE gehad, vermoed dat MCX probleme ondervind en bly die res van die dag op 'n vervaldag van aardgas - of ru-olie-kontrak. Is daar enige boete en hoeveel, indien enige, indien die aandele op MCX kort is? Albei kontrakte wissel in die grootmaat. Vir aktiewe handel, kies altyd die na-maande kontrak.


Alles anders gelyk, albei hierdie kontrakte moet gelyktydig teen dieselfde prys verhandel. MCX oorskry op 'n daaglikse basis gemiddeld Rupees 3000 crores. Veronderstel oornagmark gapings groot, 'n handelaar moet die volgende dag ekstra geld bybring. Die rede hiervoor is eenvoudig. Dit is onwaarskynlik dat jy daagliks sulke soet geleenthede sal kry, en selfs al doen jy algoritmes hulle gryp. Kite het soos alles, net vir hierdie 1 funksie. Dankie vir hierdie gedetailleerde artikels oor Versity. Nuwe ru-olie kontrakte word elke maand bekendgestel.


Die nuwe ingevoerde ru-olie kontrakte het ses maande later 'n verstryking geskeduleer. Dit bring ons aan die einde van ons gesprek oor Ruwe Olie. Die huidige maand kontrak lok maksimum likiditeit. Ruwe olie kontrakte handel teen Rs. Elke maand word nuwe ru-olie kontrakte ingestel wat 6 maande later verval. Het ons 'n handelsgeleentheid hier? Onthou, in alle arbitrage gevalle sal die prys na 'n enkele pryspunt saamval. Gegewe hierdie, moet jy 10 baie ru-olie mini koop by 3217 en verkoop 1 baie ru-olie by 3221. In teenstelling met die marges op ander kommoditeite, is die marge op ru-olie effens hoër. Aktiewe markdeelname in ru-olie kom van beide individuele en kleinhandel-individuele handelaars. MCX stel hierdie inligting gereeld in hul omsendbriewe voor, maar ek vind dit 'n bietjie verwarrend om die vervaldatum te interpreteer.


Al die ander kontrakte, alhoewel dit in die mark bestaan, lei inderdaad 'n betekenislose lewe tot hulle huidige word. Ons koop die ru-olie mini by 3217 en verkoop die ru-olie by 3221. Let egter op, vir 'n perfekte arbitrage geleentheid, moet ons altyd dieselfde waardes verhandel. November 2016 kontrak verval op 19 November om te verhandel. Hierdie kontrakte verstryk op of ongeveer 19de van die vervaldatum, 6 maande later. Dit is die kontrakwaarde van die ru-olie, maar wat van die marges? Ruwe olie en natuurlike gas kontrakte deur Zerodha. Dit is duidelik dat dit baie laer is as die marge wat benodig word vir die groot ru-olie. Kom ek kanselleer Doelorde.


Ja, natuurlik, ons het hier 'n arbitrage geleentheid, en hier is hoe ons dit kan verhandel. Aangesien ek verskeie kere per dag verhandel, handel ek uitsluitlik met die huidige maandkontrak. Die tweede deel van die snapshot vang die Crude Oil Mini Desember kontrak saam met sy markdiepte. Behoefte aan raaivelddiagramdata vir 5 tot 7 jaar met 5 min. Gevolglik hou elke kontrak vir 6 maande in die mark. Nie verwant aan hierdie module nie. Vervaldatum is op elke 19de van elke maand. En hoe gaan dit bereken word? Trouens, ongeag waar die pryskoppe die 4 punte is, word gewaarborg.


Hulle is nie veronderstel om teen verskillende pryse te handel nie, aangesien die onderliggende dieselfde is. Wees dus op die hoogte van sulke handelsgeleenthede, en as dit wel gebeur, weet jy wat om te doen. Die ru-olie mini is nogal 'n gunsteling onder die handelsgemeenskap. Aangesien ruolie - en aardgaskontrakte in kontant vereffen word, en ook nie zerodha nie toelaat dat sy kliënte op MCX aflewer nie; is daar onder enige omstandighede enige risiko van fisiese afleweringsituasies in ru-olie, ru-olie mini en kontrakte met aardgas? Soos u kan sien, verhandel die ru-olie-kontrak op 19 Desember 2016 teen Rs. Dus, soos ek dit skryf, het sy November 2016, wat beteken dat die November 2016-kontrak in Mei 2016 ingestel moes word. In hierdie buitengewone geval sal dit 'n fisiese afleweringskikking of normale kontant vereffening wees? Totale Marge is die totale bedrag wat ons betaal om die handel in termynkontrakte uit te voer. Dus, met aflewering, word aandele tipies vir 'n langer termyn gekoop. Marginhandel laat handelaars meer aandele as geld in die handelsrekening koop. As jy enige vrae of voorstelle het, laat dit asseblief in die kommentaar afdeling hieronder.


As u marge in afleweringsbedrywighede benodig, beveel ons u 'n oop handelsrekening by Kotak Securities aan. Aangesien die aanbod aangebied wissel op grond van voorraad en hou gereeld verander, het Zerodha Zerodha Marger Sakrekenaar ontwikkel wat gebruik maak van die moontlike marge vir enige voorraad. Wat is Margin Trading? Zerodha Marge vir Voorraad Bezorging. Om te handel met 'n marge-rekening, moet u 'n versoek by u aandelemakelaar plaas. Toekoms is 'n soort afgeleides. Aangesien stop die verlies van geld nodig is, word die risiko in die handel verminder en dus bied Zerodha addisionele marge op hierdie ambagte. As u meer marge benodig vir intraday handel, oorweeg om dekking bestellings te gebruik. Produk as Opsies om die marge vir skryfopsies te verstaan. Zerodha sal outomaties die posisie uit vierkant.


PM elke dag, ongeag wins of verlies van geld. Wisselmarge tot vervaldatum. Dus met Intraday koop handelaars aandele om 'n wins te verdien teen die einde van die huidige handelsdag. MIS Toekomstige bedrywe word gewoonlik gebruik deur ervare handelaars wat hul winste en verliese op 'n daaglikse basis wil beperk. Intraday handel beteken koop en verkoop van aandele binne dieselfde handelsdag. Dit is opmerklik dat indien die verlies aan geld die blootstellingsmarge oorskry, die beskikbare marge in die rekening negatief word. Marge geblokkeer vir M2M verliese. Dekopdragte is Zerodha se eiendom en hierdie bestellings moet geplaas word met 'n verpligte stopverlies van geld. U kan die Zerodha Futures Marlin Sakrekenaar gebruik om die NRML-marge te vind. Wat is Futures Marge?


NRML futures bied marge en het 'n vervaldatum van verlede Donderdag van die maand. Zerodha bied 'n marge van 1x tot 14x vir intraday-aandele. Zerodha bied nie 'n marge vir afleweringsbedrywe nie. Kom ons neem 'n voorbeeld, die huidige aandeelprys van ITC is 281. DISCLAIMER: Kapitaalmarkte, handel en beleggings het inherente risiko's. Bedryf deur Zerodha Technology Pvt. Trouens, ek verkies om die posisies vroegtydig te sluit en nie regtig in die fisiese lewering van kommoditeite te kry nie. Soos u kan sien, is die laaste verhandel prys van goud Rs. In elk geval, laat ons nou fokus op die verstryking. So, wat is die marge wat nodig is om dit te verhandel?


Dit verhoed dat baie handelaars die groot goudkontrak verhandel en miskien is dit die rede waarom die uitruilings kontrakte ingestel het met veel mindere margevereistes. Goud is een van die gewildste bulkontrakte wat op MCX verhandel word. Die groot goudkontrak soos u besef, vereis 'n swaar randvereiste in terme van die Rupee-waarde. As jy met Zerodha handel, maak dan kennis, ons laat jou nie toe om in die fisiese lewering van kommoditeite te kom nie. Hierdie prys sluit alle invoerbelasting en - belasting in, maar natuurlik sal ons later hieroor meer praat. Trouens, dit is die rede waarom ons kontrakte het soos Gold Mini en Gold Petal, waar die Rupee-waarde van die marges laer is. Die prysopgawe soos u kan sien is vir 10 gram Goud. Om die lewering van die kommoditeit te kry, moet 'n mens sy voorneme uitdruk om dit te doen. Dit is uiters klein kontrakte wat 'n baie lae marge vereis, so laag as Rs. As jy na die verval van Gold kyk, sê dit eenvoudig 5de kontrakmaand.


Gold Mini is die 2de gewildste Gold-kontrak. Dit benodig 'n marge van ongeveer 15K. Vir alle praktiese doeleindes as u hierdie dinge oor die Goue kontrak ken, weet u baie wat regtig nodig is voordat u die groot Goudkontrak verhandel. Goud kom in 'n hele paar variante wat jy kan kies om in te handel. Goudkontrakte word elke 2 maande aangebied en elke kontrak bly vir 'n jaar in die stelsel. Op enige stadium het jy 6 kontrakte om van te kies. Dit beteken dat as jy 10 baie goud hou en jy kies vir aflewering, kry jy 10 kg goud. Ons sal kyk na elke kommoditeit wat aktief verhandel word op die kommoditeitsuitruil.


Big Gold, Gold Mini, Gold Guinea, en Gold Petal. Goudblare en Guinee is ander variante wat baie laer margevereistes eis. Laat ek hierdie formule vir die JPY INR kontrak demonstreer. Moet onthou, nedersetting in aandele is altyd in kontant en nie fisies nie. Big Gold is die gewildste kontrak, maar vereis 'n marge van meer as R. VSA, die Chicago Mercantile Exchange, ens. Die rupee-waarde van die marge is egter te hoog en dit verhoed dus baie kleinhandelaars om posisies in Gold te begin. Goud is 'n baie aktief verhandel kontrak in MCX. In elk geval, as jy vertroud is met Futures, begin ons nou met Goud.


Wat marge persentasie betref, is dit omtrent dieselfde as groot goud. So sal jy gedwing word om die posisie voor 1ste van die vervaldatum te sluit. Wees nou net bewus daarvan dat die prys op MCX alles ingesluit is. Die vereiste marge bedrag is Rs. In die volgende hoofstuk bespreek ons ​​enkele interessante onderwerpe soos die pariteit in binnelandse en internasionale goudkontrakte, faktore wat goud beïnvloed, verhouding tussen goud, aandele en dollar ens. Hiermee neem ek aan dat jy vertroud is met die Goue kontrakte en die logistiek. Dit is altyd 'n goeie idee om by die naaste maandkontrak te hou aangesien likiditeit hoog is in hierdie kontrakte. MCX is veral gewild vir die Metals en Energie kommoditeite, terwyl NCDEX vir al die landbouprodukte. Die grootmaat is klein en daarom is die kontrakwaarde ook klein. Nou die kontrak van Oktober 2016 verstryk op 5 Oktober 2016, sal September 2017 kontrak ingestel word, en die mees aktiewe kontrak vanaf 5 Oktober 2016 sal nou die Desember 2016-kontrak wees.


Aflewering is verpligtend vir al hierdie kontrakte; Daarom is dit sinvol om hierdie kontrakte ten minste 4 dae voor die verstryking van die kontrak te sluit. Daar is egter ook baie aktiwiteite wat op MCX vir agri-kommoditeite optel. Goud hou by die Big Gold-kontrak of die Gold Mini-kontrak, bloot omdat die likiditeit nogal sleg is in al die ander kontrakte. Die likiditeit in hierdie kontrakte is egter taamlik laag. Let wel, dit is die aanhaling vir 10 gram goud. Behalwe die Gold Mini-kontrak, het ons Gold Guinea en Gold Petal kontrak. My werk oor die volgende paar hoofstukke is om hierdie kommoditeite wat op die ruilhandel verhandel word, te bespreek en u bekend te maak met die kommoditeitskontrakte. Laat ek hierdie besonderhede in dieselfde volgorde bespreek, sodat dit nie vir u moeilik sal wees om die daaropvolgende kontrakte te verstaan ​​nie.


Dit moet enige tyd voor 4 dae gedoen word om te verstryk. Newbie en soms selfs die ervare kommoditeitshandelaars word dikwels verwar met hierdie kontrakte, sonder om te weet watter een moet handel en die verskil tussen hulle. Rupee waarde van meer as 4500 Crore. Ons sal nou die ander variante van goud wat op die beurs verhandel word, leer ken. Nodeloos om te sê, die mees onlangse kontrak is die mees likiede kontrak om te verhandel; In hierdie geval sal dit Oktober 2016 kontrak wees. Ons sal 'n bietjie later oor hierdie kontrakte praat. Die idee is om al die groot handelsware wat 'n mens kan verhandel, te dek. Jy sal dit vind in feitlik enige materiaal op kommoditeitsmark.

Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking

Let wel: Slegs 'n lid van hierdie blog mag 'n opmerking plaas.